اخرین مطالب بیانیه ها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مافیای شر

اردیبهشت ۱۴۰۱

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
مافیای شر


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهمترین نهاد حکومت ولایت فقیه است که پس از استقرار جمهوری اسلامی در ایران، برای تضعیف ارتش تاسیس شد و تنها در عرصه نظامی فعال بود. این نهاد پس از پایان جنگ عراق و ایران، با تاسیس «قرارگاه خاتم الانبیاء» در زمان ریاست جمهوری علی اکبر هاشمی رفسنجانی، وارد فعالیت اقتصادی و سیاست شد و بویژه از زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به «بزرگترین پیمانکار پروژه‌های دولتی در ایران» تبدیل می‌شود. رد پای فرماندهان یا کادر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در فوتبال، مجلس، مخابرات، سینما، و دیگر سطوح مختلف مدیریتی، تجاری و بازرگانی دیده می شود.
گستره قدرت اقتصادی سپاهیان با استناد به اصل ۱۴۷ قانون اساسی «دولت باید در زمان صلح از افراد و تجهیزات فنی ارتش در کارهای امدادی، آموزشی، تولیدی، و جهاد سازندگی، با رعایت کامل موازین عدل اسلامی استفاده کند در حدی که به آمادگی رزمی آسیبی وارد نیاید.» و ماده ۱۰ اساسنامه سپاه پاسداران «در عملیات امدادی به هنگام بروز بلایا و حوادث و انجام خدمات امدادی، آموزشی، تولیدی و جهاد سازندگی به درخواست ‌دولت و با رعایت کامل موازین عدل اسلامی در زمان صلح مشارکت کند اما در حدی که به تشخیص شورای عالی سپاه، آمادگی رزمی لازم را برای انجام مأموریت‌های‌ خود از دست ندهد.» توجیه می شود.
بند ۱۶ اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی «تنظیم سیاست خارجی کشور بر اساس معیارهای اسلام، تعهد برادرانه نسبت به همه مسلمانان و حمایت بی‏‌دریغ از مستضعفان جهان» را یکی از مهمترین وظایف حکومت ایران عنوان کرده است.
برهمین اساس، حکومت تمامیت خواه ولایت فقیه، برای ارسال انقلاب اسلامی خود به دیگر نقاط جهان، با ایجاد سپاه قدس، برآن شد تا بر پهنه انقلاب خود در خاورمیانه بیفزاید. پیامد فعالیت های تروریستی سپاه قدس در منطقه، تشکیل هلالی از جنگ، آتش، خون و میلیون‌ها آواره و هزاران کشته‌ ای از عراق، سوریه، لبنان تا بحرین و یمن بوده است.
سپاه به رهبری ولایت فقیه، ایران را به انزوای کامل کشاندند و مردم ایران را متحمل تحریم های کمرشکن کردند. همه زیرساخت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و محیط زیستی را به ورطه نابودی کشاندند و خود با دور زدن تحریم ها، قاچاق مواد مخدر، استفاده از ارزهای دیجیتالی و پولشویی، ثروت هنگفت به جیب زدند.

فعالیتهای سپاه پاسدارن و قرارگاه های وابسته به آن، تنها در زمینه دور زدن تحریم ها و قاچاق، خلاصه نمی شود، بلکه استخراج بیت کوین هم در انحصار سپاه است. به گزارش دویچه وله سال گذشته موسسه تحلیل بلاکچین الیپتیک گزارشی منتشر کرد که سالانه شش صد مگاوات برق درایران برای استخراج یک میلیارد دلاربیت کوین استفاده میشود .چنین حجم عظیمی از درآمد که معادل چهار ماه بودجه دولت ارمنستان یا دو ماه بودجه دولت افغانستان است، نمی تواند کار افراد عادی باشد. قبلا نیز گزارش شده بود سپاه با همدستی ماینرهای چینی در رفسنجان و دیگر مناطق کشور مزارع بزرگ استخراج رمزارز راهاندازی کرده و از برق ارزان در کشور استفاده می کنند. یک مطالعه جدید نشان داده که حدود چهار و نیم درصد از استخراج بیت کوین جهان در ایران انجام می شود.
پیوستن جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم، بدون شک، راه را برای ارسال کمک مالی و نظامی به گروه‌های تروریستی از جمله «حماس» و «حزب‌الله لبنان» مسدود می‌کند. ایجاد، پرورش و توسعه نقاط بحران در منطقه از ابزارهای اصلی سپاه پاسداران برای بقای نظام است و به این خاطر است که این حکومت در طی چهاردهه گذشته با اعمال سرکوب شهروندان ایرانی، فیلتر کردن رسانه ها و فضای اینترنتی و مسدود کردن راه های گردش اطلاعات، همه ابزارها برای جلوگیری از شفافیت اقتصادی را ایجاد کرده است. فساد آنچنان در ساختار بانکی و قضایی و اداری کشور حاکم شده که هیچ نهادی دیگر نمی تواند با آن مبارزه کند چرا که فاسدین، حلقه های قدرت سیاسی، نظامی و بنیادهای انقلابی کشور را در همه امور به طور مطلق در دست دارند.

شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد، به دولت ایالات متحده آمریکا، یادآور می شود که خروج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سازمان های تروریستی، این مافیای سیاه را باردیگر افسارگسیخته خواهد کرد و تقویت این نهاد شر و سرکوب گر توسط بزرگترین دمکراسی جهان برای مردم ایران و دیگر مردمان منطقه پیام اور خون و آتش خواهد بود. از اساسی‌ترین راه ها برای از بین بردن زیستگاه های فساد سپاه پاسداران، که به فرمان علی خامنه ای هدایت و رهبری می شوند، اعمال فشارهای حداکثری بر سپاه و کلیه نهادهای وابسته به این نهاد مخوف توسط دولت آمریکا می باشد.

پاینده ملت بزرگ ایران
شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد