اطلاعیه انتشارات بیانیه ها

همبستگی ملی برای استقلال ملی

ایران، سرزمین مهر، شریان تمدن بشریت، آفریننده مهر و راستی، واقع در قلب جغرافیای سیاسی منطقه، همواره در تحولات منطقه و جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. سرزمین ایران در گذر تاریخ، از شکوه هخامنشیان و پادشاهی کوروش بزرگ تا حملات مغول، عرب، ترک و یونانیان شاهد فراز و نشیب های بسیار بوده است. همچنین در دوران قاجاریه، به سبب بی کفایتی حاکمان وقت، مرزهای ایران کوچک تر شد و بخش بزرگی از منابع ان به تاراج رفت.

امروز نیز پس از چهل و سه سال استقرار حکومت جمهوری اسلامی درایران، که با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بر روی کار آمد، حاکمیت ملی ایرانیان توسط این مافیای دزدسالار به فنا رفت. بدون به دست آوردن جمهوریت، استقلال را نیز از حاکمیت ایران سلب کردند. 

سپاه به رهبری ولایت فقیه، ایران را به انزوای کامل کشاندند. درراه صدور انقلاب اسلام سیاسی خود، منطقه را به خون و اتش کشاندند و مردم ایران را متحمل تحریم های کمرشکن کردند. همه زیرساخت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و محیط زیستی را به ورطه نابودی کشاندند و خود با دور زدن تحریم ها، قاچاق مواد مخدر، استفاده از ارزهای دیجیتالی و پولشویی، ثروت هنگفت به جیب زدند. 

برهمگان اشکار است که نظام ولایت فقیه، نه تنها پایگاه مردمی ندارد که پایگاه ایدئولوژیک خود را در بین هوادارانش تضعیف شده می بیند. برهمین اساس، با انعقاد دو قرارداد ننگین ۲۵ ساله با چین و روسیه، حاکمیت ملی ایران را با خطری جدی مواجه کرده است و منافع ملی ایران را فدای مصالح نظام خود کرده اند. علی خامنه ای با سرسپردگی به پکن و مسکو تا انجا پیش رفته است که محل تشخیص سیاست خارجه ایران، مسکو می باشد و تهران هیچ اراده و توانی در تعیین خط مشی و تدبیرهای لازم ندارد.

شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد از همه نیروهای مسلح و همه نیروهایی که دل در گرو وطن دارند، دعوت می کند تا از مافیای حکومت ولایت فقیه فاصله گرفته و با پرهیز از خشونت و سرکوب مردم بزرگوار ایران، برای پاسداری از تمامیت ارضی ایران و منافع ملت ایران، به جنبش های مدنی بپیوندند. 

بر ما ملت ایران است تا راه آزادیخواهان ایران را در یک سده گذشته پاس بداریم و برای دستیابی به آرمان های مشروطیت، همانا حاکمیت قانون مبتنی بر انسان گرایی، برابری، جدایی دین از حکومت، از حکومت شر گذر کنیم و با برقراری سامانه ای دمکراتیک و سکولار و با پایبندی به پروتکل های جهانی، ایجاد دوستی با همسایگان و جهان، مسیر رفاه و امنیت را برای ایران و ایرانیان فراهم آوریم. 

پاینده ملت بزرگ ایران

شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد

دیدگاهتان را بنویسید