اخرین مطالب بیانیه ها

بیانیه شورای ملی ایران در سالگرد مراسم تحلیف روحانی

دانلود فایل پی دی اف

بیانیه شورای ملی ایران در سالگرد مراسم تحلیف روحانی«تا زمانی که رژیم دینی و در راس آن نهاد غیر مشروع و دروغین ولایت فق…

Posted by ‎شورای ملی ایران‎ on Monday, 3 August 2015

بیانیه شورای ملی ایران در سالگرد مراسم تحلیف روحانی_Page_1 بیانیه شورای ملی ایران در سالگرد مراسم تحلیف روحانی_Page_2

«تا زمانی که رژیم دینی و در راس آن نهاد غیر مشروع و دروغین ولایت فقیه وجود دارد، مردم ایران روی آسایش و آرامش و رفاه را نخواهند دید»

قریب دو سال از مراسم تحلیف حسن روحانی گذشته است، و شاهد این هستیم که در تمامی عرصه ها، شرایط بدتری بر کشور ایران حاکم است، از تورم مهارگسیخته گرفته تا نقض دهشتناک حقوق بشر، از فقر حاکم بر جامعه گرفته تا نبود آزادی اندیشه و بیان در کشور.

در این دو ساله شاهد آن هستیم که همچنان رژیم جمهوری اسلامی بر اساس سیاست همیشگی خود، یعنی بحران زایی در خارج از مرزها و سرکوب در داخل، به حیات خود ادامه داده است. در حالی که وکلای مدافع حقوق بشر در زندان به سر می برند، در حالی که رژیم بشار اسد در سوریه و در سایه حمایت رژیم جمهوری اسلامی به هر جنایتی دست می زند، در حالی که به دلیل سیاست های غلط رژیم اقتصاد کشور در آستانه نابودی است، و بخش عمده ای از شهروندان زیر خط فقر زندگی می کنند، در حالی که آمار دهشتناک کودکان خیابانی و شهروندان کارتون خواب قلب هر انسانی را به درد می آورد، در حالی که سن پایین اعتیاد و آمار فحشا باعث شگفتی دنیا شده است، ولی همچنان حسن روحانی بر طبل شعاری دروغین با نام اعتدال می کوبد.

همانطوری که آزادی خواهان ایران قبل از انتخاب روحانی هشدار داده بودند، با انتخاب روحانی تغییر چندانی حاصل نخواهد شد و مشکل مردم ایران با تغییر رییس جمهور بر طرف نمی گردد، چه آنکه مشکل اصلی در جای دیگری است و آن نیز وجود رژیم دینی است.

در راس این رژیم غیر مشروع، مسند ولایت فقیه قرار دارد، که مردم در انتخاب و نظارت بر آن هیچ نقشی ندارند، بخش عمده ای از قدرت را در ایران قبضه نموده است، و تمامی سیاست های خارجی، امنیتی، اجتماعی و یا حتی اقتصادی توسط این نهاد دیکته می گردد. از آن گذشته نهادهای نظامی در زیر نظر این نهاد هستند، و برخی از سازمان های متعلق به این نهاد، بخش عمده ای از اقتصاد ایران را در اختیار خود گرفته اند و مشغول تاراج آن هستند.

شایان یادآوری است، تا زمانی که این رژیم غیر مشروع و دروغین در ایران وجود دارد، مردم ایران روی آسایش و آرامش و رفاه را نخواهند دید، چه آنکه هر گونه اصلاحی غیر ممکن است.

 

در آستانه دومین سالگرد مراسم تحلیف روحانی، شورای ملی ایران یادآور می شود که در این دوساله عملکرد رژیم جمهوری اسلامی باعث بروز خطرات عدیده ای برای کشور ایران شده است، اعمالی چون حمایت از رژیم جنایتکار بشار اسد که به وقوع فاجعه انسانی در سوریه و شکل گیری داعش منجر شده است، بخشی از این سیاهه بلند و طولانی است. دخالت رژیم در یمن و بحرین می تواند در دراز مدت امنیت ملی کشور ایران را با خطر روبرو ساخته و تمامیت ارضی کشور ایران را به مخاطره بیاندازد. ناگفته پیداست که شرایط اقتصادی مردم ایران نیز در این بازه دو ساله رو به وخامت بیشتر گذاشته، و فقر بیش از پیش بر همه کشور مستولی شده است.

شورای ملی ایران افزون بر عملکرد نادرست و بی کفایتی مدیریت دولت حسن روحانی و دیگر سران رژیم در امور مملکت داری، بر این باور است که سبب اصلی تیره روزی ایرانیان مسند ولایت فقیه و تک فرقه ای بودن قانون اساسی است. بر این باور هستیم که مسند مطلقه ولایت فقیه و نهادهای وابسته به آن، سبب از بین رفتن مشروعیت کل نظام جمهوری اسلامی گشته، و بر همگان آشکار است که ادعای اصلاح قانون اساسی جمهوری اسلامی، به نام «اصلاحات» در پوسته «اعتدال» بهانه ای برای ادامه بقای این نظام مافیایی می باشد

شورای ملی ایران باورمند به منشور هفده گانه خود، یادآور می شود که تنها راه دست یابی به رفاه و آرامش در این ملک مصیب زده، انحلال قانون اساسی جمهوری اسلامی و برگزاری همه پرسی در فضایی سالم، آزاد و عادلانه برای تدوین قانون اساسی نوین کشور مبتنی بر اعلامیه جهانی حقوق بشر می باشدبیانیه شورای ملی ایران در سالگرد مراسم تحلیف روحانی