اخرین مطالب پیام ها

همدردی با شهروندان استان‌های گلستان، مازندران و فارس

هر دم از گوشه و کنار ایران، فاجعه ای جبران ناپذیر روی می‌دهد. جمهوری اسلامی سراپا فاسد، هزاران میلیارد دلار در برون از مرزهای ایران برای گسترش حاکمیت خود حیف و میل کرده است. دزدسالارانی که از ثروت، طبیعت، منابع و اموال ملت ستمدیده ایران برای بقای نظام خود، هزینه آتش و خون در #سوریه و #عراق و #یمن کرده اند و همچنان اندوه #غزه و #لبنان را بر دل دارند.

هم میهنان گرامی، ایران در خطر نابودی است. بر ما مردم ایران است که در نبود حکومت و دولتی مسئول از هر جناح و باوری که باشیم، با همبستگی ملی، به رسته یاری هم میهنان سیل زده برسیم.

بر این باوریم که ملت داغدار ایران اجازه نخواهند داد تا قربانیان آتش سوزی پلاسکو، مدرسه دخترانه شین آباد و … اسیدپاشی‌ها، کشتی سانچی، آتش سوزی جنگل‌های زاگرس، قطع بی رویه درختان توسکای جنگل‌های شمالی، خشکاندن دریاچه‌ها، زلزله و سیل و همه بلایای طبیعی که تنها به سبب بی کفایتی ولایت فقیه و نهادهای حکومتی که منابع طبیعی و اموال ملت ایران را به غارت برده اند، از یادها برود.

شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد جان باختن جمعی از هموطنان در حوادث #سیل استان‌های گلستان، مازندران و فارس را تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان این حوادث آرزوی آینده‌ای نیکو دارد.

فروردین ۱۳۹۸
شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد
#irannc