اخرین مطالب پیام ها

نوروز فرخنده باد . مهر افزون . راستی پیروز ۱۳۹۸ خورشیدی، ۷۰۴۱ میترایی، ۳۷۵۷ زرتشتی، ۲۵۷۸ هخامنشی، ۲۰۱۹ میلادی ۱۴۴۰ قمری

بر آمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال/ مبارک بادت این روز و همه روز

در آن هنگامِ رستاخیزِ طبیعت که زمین، رقص کنان به دور خورشید می چرخد، روشنایی نور بر قساوت تاریکی شب چیره می گردد،همای «مهر» بر زمین سایه می افکند و پرندگان آوای زندگانی را با همراهی ارکستر امواج دریاها و رقص جنگل ها می سرایند، پیام آور نوروز، زندگی دوباره طبیعت هستند.

#نوروز، بزرگترین جشن باستانی کهن ایرانیان تا به امروز، آیین همبستگی و همگرایی ما مردمان ایرانزمین است، و از هر جنسیت باور، اندیشه، تیره و تباری که باشیم، برخود می دانیم که طبیعت و زیست بوم های بشری را پاس بداریم.

نوروز دل انگیز، بزم کهن گیتی و خجسته بهار شکوهمند بر همه ایرانیان پاک پندار، نیک گفتار و نیک کردار، شاد و برهمه مردمان جهان، فرخنده باد. نوروز، بر شما زنان و مردان، کارگران و زحمت کشان، مادربزرگ ها و پدربزرگ ها، مادرها و پدرها، بر شما جوانان و کودکان آینده ساز سرزمینمان، هزاران بار، خجسته باد. امید که بهبودی و تندرستی هدیه نوروزی برای تمام کسانی که در این ایام، در بستر بیماری بسر می برند، باشد.
شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد، در آستانه بهاری دیگر، با آرزوی تندرستی، شادکامی و پیروزی برای ملت بزرگ ایران، به تمامی زندانیان سیاسی – عقیدتی و خانواده هایشان، مادران و پدران داغدیده درود می فرستد و یاد جان باختگان راه آزادی سرزمینمان را گرامی می دارد.

پیام ما برای سال نو، اراده ای منسجم برای روزهای بهتر است. این روزهای نوروزی را با فرزندان #نسرین_ستوده، #نرگس_محمدی، به همراه خانواده #عبدالفتاح_سلطانی، #پیام_درفشان، #محمد_نجفی، #امیرسالار_داودی، #آرش_صادقی، #گلرخ_ایرایی، #آتنا_دائمی، #آرشام_رضایی، کنشگران محیط زیست، هم میهنان #بهایی و #دراویش دربند، وکلای اسیر حکومت توتالیتر و در کنار خانواده های داغدار #وحید_صیادی_نصیری، #کاووس_سیدامامی، #سینا_قنبری، #امین_کرکی، جانباختگان دیماه ۹۶ و همه انها که برای کرامت انسانی نامشان را به #ایران هدیه داده‌اند، می‌مانیم.

هر روزتان نوروز، نوروزتان شاد و پیروز
شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد
‍#IRANNC

[instanow name= imo3aser info_pos= top info_layout= 1 shape= square size= 70 full_name= 1 website= 1 window= 1 logo= 1 style= lite media= 20 link= file layout= grid columns= 1 lm_num= 6 ]