اخرین مطالب بیانیه ها

گرامیداشت روز ارتش ایران

در ساعت ۱۳:۱۵ روز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ بیانیه ارتش شاهنشاهی ایران از رادیو تهران پخش شد. در این بیانیه با اشاره به نقش ارتش که دفاع از استقلال و تمامیت ارضی ایران است از اعضای این نیروی ملی خواسته شد تا برای جلوگیری از هرج ومرج و خونریزی به پادگان ها بازگردند. در این بیانیه بر نقش ارتش که پشتیبان ملت بزرگ و ستمدیده ایران است و از خواسته های ملت با تمام قدرت پشتیبانی می نماید، تاکید شد.

هنوز ساعاتی از انتشار این بیانیه و اعلام همبستگی ارتش با ملت نگذشته بود که روحانیون و گروه های انقلاب تحت امر روح الله خمینی سرمست از پیروزی و به دست گرفتن قدرت، آتش کینه و انتقام جویی خویش را به نمایش گذاشته و شروع به دستگیری ارتشیان کردند. در این جنایات وحشیانه ده ها تن از دلاوران و زبده ترین افسران عالی رتبه ارتش که هر کدام به مثابه یک سرمایه ملی به شمار می رفتند در بیدادگاه های فرمایشی، توسط حاکمان شرع طی چند دقیقه به اعدام محکوم و حکم آنان بی درنگ به اجرا گذاشته شد.

گذر زمان و نقش‌آفرینی‌های راهبردی ارتش ایران در صحنه های مورد نیاز کشور به ویژه در دوران جنگ هشت ساله با عراق و حضور به موقع این نهاد ملی در امدادرسانی به مردم اسیب دیده از بلایای طبیعی بمانند زلزله و یا سیل، روز به روز اهمیت و نقش ارتش در نزد مردم ایران را نمایان تر ساخته است. جایگاه ارتش در نزد ملت ایران نمایانگر ضعف، استیصال و شکست سیاست‌های ولایت فقیه است.

موفقیت انکارناپذیر ارتش ایران در انجام ماموریت‌های خطیر به ویژه کمک در تقویت و دفاع از ملت و خاک کشور و همچنین رویارویی با ترفندها و سیاست های ولایت فقیه از دوران روح الله خمینی تا علی خامنه ای در موازی سازی و ایجاد نیروی مسلحی دیگر به نام سپاه و واگذاری امتیاز ویژه در امور اقتصادی به آن که منجر به ایجاد فساد سیستماتیک در همه بخش ها و گسترش فقر و فلاکت در کشور گشته است، شایان توجه است. قدرت سپاه در اجرای منویات شوم ولایت فقیه در امور قضایی، برای سرکوب شهروندان ایرانی از هیچ روشی حتی استفاده از نیروهای دیگر همچنان حزب الله لبنان دریغ نکرده است، در امور سیاست خارجه که سبب به هدر رفتن میلیاردها دلار از ثروت مردم ایران برای جنگ افروزی در منطقه شده است، دیگر امتیازهایی که به سپاه واگذار شده است به رغم دشمنی های پنهان حکومتی در تضعیف ارتش، نه تنها باعث نشده است که ارتش جایگاه خود را از دست دهد بلکه همچنان مقبولیت و محبوبیت ارتش ملی ایران در نزد مردم چندین برابر گشته است.

شورای ملی ایران برای انتخابات ازاد ضمن گرامیداشت روز ارتش و ارج نهادن به حضور پررنگ ارتشیان در بین آسیب دیدگان و قربانیان سیل های اخیر کشور، یادآور می شود در این شرایط بحرانی کشورمان، که سپاه پاسداران، بازوی نظامی، اقتصادی، سیاسی و قضایی ولایت فقیه در فهرست «گروه های تروریست خارجی» گنجانده شده است و عواقب سختی را برای آینده کشورمان به همراه خواهد داشت، بر همه دلاوران نیروهای مسلح است تا با همدلی و اتحاد در کنار ملت ایران بایستند و دیگر اجازه ندهیم منابعی که می‌تواند به افزونی ملت ایران منجر شود، هزینه جاه پرستی های ولایت فقیه شود.

پاینده ایران و ارتش ایران

شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد