اطلاعیه

هشدار: توسل به خشونت با سو استفاده از نام شورای ملی ایران

دانلود به صورت پی دی اف

تحرکات  دستگاه های امنیتی ج.ا. برای اقدامات خشونت آمیز_Page_1

تحرکات  دستگاه های امنیتی ج.ا. برای اقدامات خشونت آمیز_Page_2

تلاش دستگاه های امنیتی ج.ا. برای اقدامات خشونت آمیز با سو استفاده از نام شورای ملی ایران

هم میهنان گرامی

از آنجایی که گروه چشمگیری از هم میهنان ما در اعتراض به انتخابات نمایشی جمهوری اسلامی، با ندادن رای، همراه و هم صدا با شورای ملی ایران، خواستار تغییر بنیادین برای دستیابی به آرمان های ملی در قانون اساسی نوین کشور شده، و نتایج انتخابات، پایدار نبودن حکومت جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته است؛

از این رو، و بنا به شواهد موجود، سازمان های امنیتی وابسته به حکومت جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا با توسل به خشونت و سو استفاده از نام شورای ملی ایران، این نهاد را نزد افکار عمومی ملت ایران تخریب نموده و این نهاد را خشونت طلب معرفی نمایند.

شورای ملی ایران هشدار می دهد که گروه های جعلی با سواستفاده از نام تشکل های واقعی سیاسی به صورتی سازمان یافته، به این هدف مشغول فعالیت می باشند. به عنوان نمونه، یک گروه جعلی با نام «جبهه همبستگی شورا زیر مجموعه شورای ملی ایران» تشکیل شده، که هیچ ربطی به شورای ملی ایران ندارد. گروه های زیر نمونه های دیگری هستند: اتحادیه شورای های مجازی، جبهه همبستگی، یا شناسه هایی زیر در فضای مجازی: آریاسب باوند، ماندگار باش نه یادگار و…

هم میهنان گرامی توجه فرمایید که رسانه های وابسته و همراه با جمهوری اسلامی در آخرین برخوردهای خود نیز نافرمانی های مدنی شورای ملی را بعنوان یک حرکت رادیکال معرفی کرده اند. همزمان این گروه های مجازی نیز به نافرمانی های مدنی رادیکال پرداخته و با ادعای همکاری با گروه های مسلحانه تجزیه طلب از مردم شهرهای گوناگون درخواست همکاری کرده اند.

شورای ملی ایران از شما دعوت می کند که در شناسایی این گروه ها و شناسه های ساختگی در فضای مجازی کوشا بوده و از آگاهی رسانی به هم میهنان بی دفاع درون کشور دریغ نکنید. اطلاعات و داده های شخصی را نزد خود محفوظ نگهدارید.

شورای ملی ایران باورمند به منشور هفده گانه خود بر این باور است که با فلسفه آشتی ملی، برای گذر از دیکتاتوری جمهوری اسلامی و گذار به سوی انسان محوری در حکومت نوین ایران، تنها راه نافرمانی های مدنی به دور از خشونت در یک حرکت جمعی و ملی می باشد.

تاریخ بزرگترین گواه بشر است، شورای ملی آفریقای جنوبی، هند و دیگر کشورهای بلوک شرق با اجرای نافرمانی های مدنی گروهی و به دور از خشونت بر دیکتاتور چیره شدند.

یادآور می شود که در منشور شورای ملی ایران، تمامیت ارضی کشورمان مهمترین بند است، و در این راستا، شورایی ملی ایران برای دست یابی به خواسته های خود، تنها «کنش های خشونت پرهیز» را پیشه می نماید.

بار دیگر یادآوری می کنیم که تنها آدرس ها و شبکه های اجتماعی رسمی شورای ملی ایران به شرح زیر می باشد:

  • نشانی تارنما: Irannc.org و ایمیل: contact@irannc.org
  • همچنین آدرس تارنمای رسمی ریاست شورای ملی ایران به قرار زیر می باشد: rezapahlavi.org
  • آدرس سایت حقوق بشر ایران (وابسته به شورای ملی ایران): humanrightsiniran.org
  • آدرس رسانه افق ایران: ofoghiran.tv

دفتر سیاسی شورای ملی ایران