اخرین مطالب بیانیه ها

بیانیه شورای ملی ایران: حمایت حکومت جمهوری اسلامی از تروریسم

دانلود به صورت پی دی اف

1         حمایت حکومت جمهوری اسلامی از تروریسم

2         حمایت حکومت جمهوری اسلامی از تروریسم

     یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

       حمایت حکومت جمهوری اسلامی از تروریسم

هم میهنان گرامی،

همزمان با هیاهوی رسانه ای جمهوری اسلامی برای انتخابات نمایشی مجلس خبرگان در درون مرز و برون مرزهای ایران، خبر اسف باری در حاشیه خیمه شب بازی های جمهوری اسلامی در برخی از رسانه های فارسی زبان کم رنگ و بی سروصدا منتشر می شود. محمد فتحعلی نماینده دولت اعتدال جمهوری اسلامی در کشور لبنان به همراه علی اکبر ولایتی نماینده رهبر نظام اعلام می کند به خانواده های کشته شدگان فلسطینی در نبرد با اسراییل مبلغ ۷۰۰۰ دلار (بیش از بیست و یک میلیون تومان) و ۳۰۰۰۰ هزار دلار (بیش از نود میلیون تومان) بابت خراب شدن خانه های آنها کمک مالی می کند.

این حمایت رسمی مالی از تروریسم، واکنش های متعددی را در سطح جامعه جهانی به همراه داشت، مقامات فلسطینی دخالت آشکار جمهوری اسلامی در امور داخلی خودگردان فلسطین را شدیدا محکوم کرده و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی به شمار آورده اند. همچنین دولت اسراییل در اعتراض به این حرکت، خطاب به قدرت های جهانی یادآوری کرد که جمهوری اسلامی همچنان بازیگر اصلی در عرصه تروریسم بین المللی است. خانم هیلری کلینتون نامزد انتخاباتی حزب دمکرات ایالات متحده آمریکا نیز پشتیبانی جمهوری اسلامی از گروه های تروریستی در منطقه و دخالت در امور ملت فلسطین را شدیدا محکوم نمود.

حکایت اندوه بار جامعه کنونی ما در کمک های مالی هنگفت جمهوری اسلامی به سازمان های تروریستی برای تقویت جایگاه خود در فلسطین و عدم پرداخت حقوق بازنشستگان، معلمین و زحمتکشان کشورمان است. در شرایطی که وضعیت ورشکستگی بانک مرکزی و اقتصاد فروپاشیده کشور سبب شده که نیمی از جمعیت کشورمان در زیر خط فقر زندگی می کنند، ده میلیون از جمعیت کشور در بیسوادی مطلق به سر می برند، وضعیت بهداشتی و آموزشی کشور در پایین ترین رده جهانی است، در حالی است که قیمت دلار در بازار ایران همچنان رو به افزایش است، نرخ تورم بیداد می کند، و بیکاری، فقر و تنگدستی جامعه را با بحران های جدی روبرو ساخته، و در اثر سیاست های غلط، کشور با خشکسالی روبرو است، در چنین شرایط دهشتناکی، از اموال ملت ایران به گروه های تروریستی هزاران هزار دلار پرداخت می شود.

شورای ملی ایران، پشتیبانی های جمهوری اسلامی از گروه های تروریستی و دخالت در امور کشورهای دیگر منطقه را به شدت محکوم می کند و از مقامات کشورهای عضو شورای امنیت و سازمان های بیطرف بین المللی می خواهد تا به این موارد رسیدگی جدی شود. شورای ملی ایران به همه ملل جهان هشدار می دهد، چنانچه امروز جلوی سیاست های تروریست پرور جمهوری اسلامی گرفته نشود، فردا گروه های دیگر تروریستی در منطقه متولد و رشد پیدا می کند که در نهایت مشکلات آنها، گریبانگیر همگان در سطح جهانی خواهد بود.

پاینده ایران

شورای ملی ایران