Uncategorized

نامزدان عضویت در شورای عالی

آخرین فرصت برای نامزدی در شورای عالی پنج شنبه امشب، چهاردهم سپتامبر ساعت ۲۲ به وقت ایران می باشد.
پس از ساعت ۲۲ امشب لیست به روز نخواهد شد
واهیک باقومیان
اینجانب واهیک باقومیان، مسئول شبکه های اجتماعی شورای ملی ایران و از هموندان موسس این نهاد می باشم
کنش سیاسی و مدنی خود را از نخستین روزهای استقرار جمهوری اسلامی در ایران آغاز کردم ، در این راه دوستان نزدیک و یاران ایران دوستی را از دست دادم و مجبور به ترک ایران شدم. با توجه به گسترش شورای ملی ایران در جهان و نقش آن در سال آینده، خود را نامزد شورای عالی می کنم، تا بتوانم بیشتر در خدمت این نهاد باشم. تا آزادی ایران از چنگال جمهوری اسلامی ایران ستیز به مبارزه ادامه می دهد و بدون شک تا آزادی زندانیان سیاسی عقیدتی و برقراری دمکراسی در ایران باشما همراه خواهم بود.
واهیک باقومیان
 
حیدر بیدخت
۶۵ سال، در زمان جوانی عضو حزب ایران نوین و رستاخیز بودم. به دلیل مخالفت مجبور به ترک وطن شدم از آن زمان تا کنون از هیچگونه فعالیت برای آزادی ملت شریف وکشور عزیزمان کوتاهی نکردم. بنیانگذار جنبش کورش می باشم. افتخار دارم که عضو کمیته منشور برای شورای ملی با هموندان دیگر همکاری کردم. مدت چهار دوره عضو شوراعالی انجام وظیفه نموده ام و همچنان در این مبارزه با شما تا آزادی ایران همراه خواهم بود.
حیدر بیدخت

حامد تهرانی

از بنیانگزاران کانون دانشجویان شهر کلن و برگزاری بیش از ۹۰ تظاهرات در شهرهای مختلف و در دانشگاه های آلمان، از بنیانگزاران کنگره دمکراسی‌خواهان ایران در پاریس به همراه دفتر شاهزاده رضا پهلوی، از بنیانگزارن حزب سکولار ایران، عضو مجمع موسسین شورای ملی ایران و عضو رسمی شورای عالی از روز نخست، مسئول کمیسیون نافرمانی مدنی در دوره نخست.
 
حامد تهرانی
مرجانه روحانی
 
تمایل خود را به فعالیت بیشتر در شورای ملی ایران با نامزد شدن در شورای عالی ابراز مینمایم.
موفقیت وپیروزی اهداف شورا در براندازی نظام اپارتاید جمهوری اسلامی و یرگزاری انتخابات ازاد و انسجام فعالیت های ملت ایران در این راه به مرحله ویژه و تاریخی رسیده است.  با تجربیات رهبری اجتماعی در گروه های پزشکی و سالها فعالیت در اگاهی پراکنی در فضای مجازی امید دارم در این راهبرد تلاش بیشتری در رهایی ایران کرده و با هم بزودی شاهد شکوفایی ایران  در سرزمین دلیران باشیم.
باسپاس فراوان از حمایت و مهر بیکران
 
مرجانه روحانی
رضا شیل سر
 
از بنیانگذاران جنبش کوروش در سیدنی استرالیا، برگزاری نشست، گردهمائی و اجتماعات اعتراضی متعدد با احزاب مختلف بر علیه جمهوری اسلامی در استرالیا
عضو کمیته موقت برای تشکیل شورای ملی ایران، از ابتدای تشکیل شورای ملی ایران، همکاری با دبیرخانه، عضو فعال درکمیسیونهای مختلف در شورای ملی ایران، از جمله: مسئول نشستهای کمیسیون روابط بین اللمل، عضویت در کمیسیون محیط زیست و نافرمانی مدنی، مسئول کمیته محلی شورای ملی ایران در سیدنی استرالیا.
بعنوان مسئول کمیته محلی در سیدنی، برگزاری نشست های پیوسته و منظم  در معرفی شورا و دعوت از هموطنان در مشارکت و عضویت در شورای ملی ایران، بر پائی دهها راهپیمائی و تجمعات اعتراضی، ارتباط با رسانه های خارجی و ارتباط و رایزنی با چندین اعضای حزب لیبر و لیبرال در پارلمان.
امروز شورای ملی ایران، با رهنمودهای شاهزاده رضا پهلوی، محکم و منسجم تر از همیشه برای دگرگونی های اساسی و انقلاب مسالمت امیز و در نهایت برگزاری انتخابات آزاد در ایران، مقتدر از همیشه قدم بر می دارد. ما ایرانیان، که تا امروز در این روزهای مهم و سرنوشت ساز، برای آزادی میهن با یکدیگر، هم پیمان و همگام بوده ایم، بایستی برای سعادت  خوشبختی ایران، همگی دست در دست هم یک صدا، فریاد مردم ستم کشیده ی درون ایران باشیم.
رضا شیل سر
فریدون عبداللهیان 
سابقه سیاسی بنده از سال ۱۹۷۷ زمانی که دانشجو در لندن بودم- برضد آشوب ها در ایران و حکومت قانونی آن  زمان شروع شد. بنده از متخب شدگان و عضوه شوراء ملی از روز نخست بودم. بیشتر فعالیت های سیاسی من در کمیته محلی لندن و در صفحات مجازی مانند فیسبوک انجام می گیرد. در عرض ۳۸ سال گذشته همیشه در تمام تظاهرات بر ضد حکومت جبار اسلامی  پیش قدم بوده و همراه با دیگر دوستان سعی کردیم که مشعل آزادی ایرانیان را روشن نگه داریم. زمان آن رسیده که انرژی های جدید در ساختار این دستگاه دمیده شود و با شور و حرکت های مثبت به این حرکت مردمی ایران کمک کرده تا هر چه زودتر ما را به مقصدمان که همانا انتخابات آزاد در ایران است برساند.    
فریدون عبداللهیان 
جواد فروزنده
اولین زمان , شروع فعالیت های سیاسی من از اواسط سال ۱۳۵۵ در ایران شروع شد , قبل از به نتیجه   رسیدن شورش , و سپس در ادامه فعلیت هایم در خارج کشور در سال ۱۹۸۲ میلادی در یک کشور اروپایی سازمانی را به ثبت رسانده و نیز در کشور دیگری ۲ سازمان دیگر که هر ۳ این ها فعال بوده و هستند ,  در سال ۲۰۱۳ به عضویت شورای ملی ایران در آمده و با قبول مسئولیت ها و عضویت در شورای عالی فعالیت هایم ادامه دارد  این شرح بسیار خلاصه را ارایه میدهم , با احترام و مهر ,
 
جواد فروزنده

حمید قهرمانی
اینجانب حمید قهرمانى نامزدى خود را براى شوراى عالى شوراى ملى ایران به آگاهى مى رساند.
حمید قهرمانى متولد ١٣٣۵ ساکن تورنتوى کانادا، کنشگر سیاسی و مدنی، فعالیت های خود را از همان روزهای شلوغ و جوزده انقلابی برعلیه آرمان های ضدایرانی روح الله خمینی و عواملش برای تاسیس جمهوری اسلامی در ایران شروع کردم. با شروع نا آرامی ها در میهن، با تمام توان به مقابله با آرمان هایی که برای نابودی ایران و ایرانیت در تلاش بودند به مبارزه پرداختم. در زمان نخست وزیرى شادروان دکتر بختیار حضور بسیار فعالى در تظاهرات طرفداران قانون اساسى داشتم، که هم در آن زمان و هم پس از آن هزینه هاى سنگینی پرداخت کردم، و تلخ ترین آن اجبار به ترک وطن و شاهد ویرانی کشورم و جنایات اعمال شده بر هم میهنانم از فرسنگ ها دور از خانه مادر و پدری بودم. از بدو ورود به کانادا به فعالیت هاى خود برای احقاق حقوق بشر و دمکراسی در ایران تا به این روز ادامه داده ام. از جمله همیاری و فعالیت براى تأسیس انجمن ایرانیان تورنتو، همکارى براى برگزارى مراسم ملى و سیاسى این شهر مانند مراسم نوروز ، یلدا و جشن هاى دیگر و همچنین بیشتر مراسم و تظاهرات براى مخالفت با جمهورى اسلامى را تدارک داده ام. از برگزار کنندگان هفتاد و پنجمین زادروز شهبانوى گرامى و بزرگوار که در تورنتو برگزار گردید بودم. همچنین یکى  از اعضای فعال و بنیانگذار شوراى ملى ایران ( از روز اول ) و مسئول کمیته محلى تورنتو می باشم. به امید اینکه شایستگى عضویت در شوراى عالى شوراى ملى ایران براى خدمات بیشتر را داشته باشم
 

حمید قهرمانى

هوشنگ لاهوتی
 اینجانب دکتر هوشنگ لاهوتی استاد ارشد و پژوهشگر ارشد در دانشکده پزشکی دانشگاه سیدنی استرالیا دارای دکترا و فوق دکترا در رشته علوم بیولوژی مولکولی وبیوشیمی غدد داخلی و ژنتیک بالینی هستم و پزشکی مبتنی بر شواهد را تدریس میکنم. پیش از چهل سال سابقه تحقیقات در رشته های مختلف پزشکی من جمله سرطان سینه و ژنتیک رشد مغز و بیماری های ژنتیک غده تیرویید را دارم.  اینجانب عضوچندین سازمان های علمی و پزشکی و هیت تحریره پیش از بیست نشریات علمی و پزشکی هستم ونتیجه تحقیقاتم در پیش از ۶۰ مقالات علمی و پزشکی در نشریات معتبرپزشکی جهان به ثبت و چاپ رسیده است. از سال ۲۰۰۹ فعالیت سیاسی خود را در صفحات مجازی شروع کردم و از زمان تاسیس شورای ملی ایران برای انتخابات ازاد عضو فعال شورای عالی و کمیسیون بین والملل و اساسنامه و کمیته محلی شهر سیدنی هستم
 
هوشنگ لاهوتی
  
معصومه محمدی نیا
محل اقامت:کشور ژاپن، شغل:مترجم و متخصص کارشناس مشاوره وزارت بازرگانی در کشور ژاپن، سن :۵۳سال
فعال سیاسی و فعال حقوق بشری ،از بدو تشکیل شورای ملی‌ به ریاست شاهزاده رضا پهلوی با امضای منشور ۱۷گانه و شرکت در اولین همایش تشکیل شورای ملی‌ ایران در پاریس  و بعد از برگشت در کمیسیون روابط بین الملل عضو فعال بودم و بد از آن در بخش کمیسیون حقوق بشر مشغول به فعالیت هستمشورای ملی‌ ایران یکی‌ از آرمان‌های من برای آزادی ایران است و افتخار این را داشتم که سهمی از این وظیفه را به عهده بگیرمبه امید اینکه هرچه زودتر ایران ما از دست این استبداد مذهبی‌ نجات پیدا کند و تا آن زمان در زیر پرچم سه رنگ شیر خورشید و تمامیت ارزی کشورم در شورای ملی‌ همراه با دیگر هموندان تمام سعی‌ و تلاشم را به کار گیرم برای آزادی میهن، پاینده ایران
معصومه محمدی نیا