اخرین مطالب بیانیه ها پیام ها

همبستگی ملی برای برقراری حقوق بشر در ایران

پس از فاجعه اتش سوزی سینما رکس آبادان در شب هنگام ۲۸مرداد۱۳۵۷ توسط انقلابیونِ به رهبری بنیانگذاران جمهوری اسلامی، ۴۲۰ شهروند آبادان در حین تماشای فیلم در اتش سوختند. اکنون پس از گذشت بیش از چهل روز از قتل مهسا امینی، نیکتا شاه کرمی، حدیث، سارینا و صدها شهروند ایران در سراسر کشور توسط نیروهای جنایتکار جمهوری اسلامی، حکومت برآن است تا با خلق رویدادهای فاجعه بار دیگر همچنان حمله تروریستی به شاه چراغ شیراز به نام داعش که خود زاییده ایدئولوژی سیاه ولایت فقیه است، جنبش آزادی خواهی را به خاموشی کشاند.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، در آیین تشییع پیکر کشته‌های حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ در شیراز به معترضانی که در شش هفته اخیر در سراسر ایران تظاهرات خشونت پرهیز کرده‌اند، هشدار می دهد «امروز آخرین روز شرارت شما بود، وطن و شرف‌تان را به آمریکا نفروشید . لباس سربازان آمریکایی را از تن‌تان بیرون آورید و به مهره‌های آن‌ها تبدیل نشوید »

علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی و فرمانده کل قوا، با پایمال کردن منافع ملی ایرانیان برای ماندن در قدرت سرسپرده مطلق به پکن و مسکو است، عوامل نظامی او همچنان حسین سلامی، به جای پاسخگو بودن به جنایات روی داده شده، مردم ستمدیده را تهدید می کنند و معترضین را اغتشاش گر می خوانند.

“جهان توسط کسانی که شرور هستند نابود نمی شود، بلکه توسط کسانی که بدون انجام کاری آنها را تماشا می کنند، ویران می شود.”

آلبرت انیشتن

باردیگر از نیروهای مسلح دعوت می کنیم، درکنار مردم ایران باشند و به جای سرکوب و قتل هم میهنان خود، از فرمانبری فرماندهان گماشته ولایت فقیه، علی خامنه ای تمرد کنند.

هم میهنان گرامی، شما با اراده و قدرت میلیونی، مستمر و مداوم، در کنار هم و باهم، بدون شک، بر دیکتاتور جنایتکار پیروز خواهید شد. یگانه راه برای زدایش قوانین واپسگرای جمهوری اسلامی و دستیابی به امنیت، رفاه و برابری شهروندی از راه ایجاد سامانه ای مبتنی بر حقوق بشر، دمکراسی و جدایی کامل دین از حکومت میسر می شود.

پاینده ایران

شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد

دیدگاهتان را بنویسید