اخرین مطالب پیام ها

نامه سرگشاده به کریستینا جورجیوا مدیرعامل صندوق بین المللی پول

رضا پیرزاده، سخنگوی شورای ملی ایران برای انتخابات آزادی در راستای درخواست جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی برای دریافت ۵ میلیارد دلار از صندوق بین المللی به بهانه مبارزه با ویروس کرونا، نامه سرگشاده ای به خانم کریستینا جورجیوا، مدیرعامل صندوق بین المللی پول ارسال کرد.

در این نامه امده است :

متاسفانه تجربه ۴۱ ساله جمهوری اسلامی به همگان نشان داده است که جامعه جهانی نمی تواند به دولت ایران اعتماد کند. برای نمونه رژیم ایران میلیاردها دلاری که در پی برجام دریافت کرد، نه برای رفاه و امنیت مردم ایران که برای گسترش تروریسم و جنگ های منطقه ای و سرکوب ملت ایران هزینه شد.

اخیرا جمهوری اسلامی بار دیگر پیوستن به گروه ویژه اقدام مالی (Financial Action Task Force- FATF) را رد کرد چرا که تمایلی به نظارت شدن بر پولشویی و هزینه بر تروریسم را ندارد.

با درنظر گرفتن سابقه این رژیم در رابطه با پشتیبانی هایش از تروریسم و نقض مستمر حقوق بشر، صلاح در این است که صندوق بین المللی پول با نظارت کامل سازمان جهانی بهداشت امکانات و خدمات پزشکی را مستقیم در اختیار مردم ایران قرار دهد. اینگونه از هزینه این پول توسط حکومت اسلامی ایران برای پشتیبانی های نظامی گروه های تروریستی در منطقه و سرکوب مردم ایران جلوگیری می شود.

برای خواندن نسخه اصلی نامه اینجا کلیک کنید