اخرین مطالب بیانیه ها

شب چله: پایان شب سیه سپید است

هم میهنان گرامی،

در آیین های کهن ایرانی، آموخته ایم که تاریکی نماینده اهریمن است، به همین سبب ایرانیان در بلندترین شب سال تا دمیدن پرتو پگاه بر دامنه های البرز، گردهم می ایند. حافظ و شاهنامه، انار و هندوانه، شیروخورشید نماد همبستگی ملی، میهمان خانه همه ایرانیان است.

امشب، شب یلدا به فرمان ناهید شیرپیشه و منوچهر بختیاری، مادر و پدر جاوید نام، پویا بختیاری، ساعت ۱۰ شب به مدت یک دقیقه چراغ‌ها را به «یاد جانباختگان راه آزادی»، «کولبران جانباخته هورامان» «دختران آبی» و همه انها که جانشان را به سبب سیاست های تاریک اهریمن جمهوری اسلامی از دست داده اند، خاموش می کنیم و به تاریکی می گوییم مشعل پویاها در دستان ما ایرانیان روشن خواهد ماند. سپس با سرود ای ایران، فالی بر حافظ می زنیم. به یقین، ابرهای تاریک رژیم جمهوری اسلامی که آسمان کشورمان را تاریک کرده است، کنار خواهد رفت و دیگر بار، پرتو پگاه بر دامنه های البرز خواهد دمید و آسمان سرزمین پر شکوه ایران را نورانی و روشن خواهد کرد.

پاسداری از آیین های ایرانی، ارزش های گرانقدری است که هزاران سال است ما را در کنار هم، همانند یک خانواده، به نام ملت ایران جاوید نگهداشته است. برماست که در پاسداری از ایین های کهن ایرانی کوشا باشیم.  تمدن ایران به دست ملت ایران زنده است و پایدار خواهد ماند.

آیین یلدا، جشن زایش، جشن پیروزی نور بر تاریکی، بر همگان شاد و فرخنده باد.

بر سر آنم که گر ز دست برآید                    دست به کاری زنم که غصه سر آید.

بلبل عاشق تو عمر خواه                           که آخر باغ شود سبز و شاخ گل به بر آید

پاینده ایران

شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد