اخرین مطالب بیانیه ها

«شورای ملی ایران عملیات تروریستی در فرودگاه استانبول را محکوم می کند»

دانلود پی دی اف

«شورای ملی ایران عملیات تروریستی در فرودگاه استانبول را محکوم می کند»

بیانیه شورای ملی ایران

«شورای ملی ایران عملیات تروریستی در فرودگاه استانبول را محکوم می کند»

شورای ملی ایران ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم ترکیه و قربانیان حمله تروریستی به فرودگاه آتاتورک در استانبول که به کشته و زخمی شدن صدها نفر انجامیده، را شدیدا محکوم می کند.

در این دورانی که شهروندان خاورمیانه و دیگر نقاط جهان قربانیان مستقیم و یا غیرمستقیم تروریسم هستند، فرموش نکنیم که حکومت جمهوری اسلامی، بنیانگذار تروریسم اسلامی بوده و همچنان نیز مهمترین پشتیبان و صادر کننده تروریسیم می باشد.

از آن زمانی که خمینی به توجیه جنایت به نام دین دست زد، و از «آدم کشی» و «خدعه شرعی» به عنوان میان بری برای رسیدن به قدرت استفاده نمود، مصیبت مردم خاورمیانه ده چندان گشته است، و این شیوه ناپاک، به عنوان روشی برای بیان خواسته و رسیدن به قدرت، مرسوم گشته است.

شورای ملی ایران به تمامی صلح جویان و آزادی خواهان منطقه و دنیا یادآور می شود که تنها روش برون رفت از وضعیت کنونی در منطقه خاورمیانه، تلاش برای پشتیبانی و تقویت نیروهای سکولار و باورمند به دمکراسی است. چه آنکه بدون شکل گیری و تقویت گروه های سیاسی و مدنی و کنشگران باورمند به اعلامیه جهانی حقوق بشر، دمکراسی و سکولاریسم، شانس مقابله با خشونت طلبان کاهش می یابد.

شورای ملی ایران بار دیگر با خانواده قربانیان و مجروحان حمله تروریستی به فرودگاه آتاتورک ابراز همدردی می نماید.