اخرین مطالب اطلاعیه بیانیه ها

فراخوان همبستگی شورای ملی ایران

فراخوان همبستگی شورای ملی ایران برای دستیابی به کرامت و آزادی ایران و ایرانی در بند جمهوری اسلامی

فراخوان شورای ملی ایران سکوت دیوارهای زندان را بشکنیم from افق ایران on Vimeo.
فراخوان همبستگی شورای ملی ایران

فراخوان همبستگی شورای ملی ایران

« برای دستیابی به کرامت و آزادی ایران و ایرانی در بند جمهوری اسلامی»

درست چند روز پس از دروغ و ادعای وقیحانه محمد جواد ظریف مبنی بر عدم وجود زندانی عقیدتی – سیاسی در ایران، بانو نرگس محمدی، کنشگر نام آشنای حقوق بشر و همچنین حوزه سیاست، با خشونت و بی احترامی هرچه تمام تر دستگیر و روانه زندان شد.

همان روز مادر زنده یاد ستار بهشتی، آن کاوه آهنگر زمان، یک تنه در خیابان ایستاده و به دستگیری نرگس محمدی،  اعتراض می کرد. حال آن بانوی دلاور، اعلام نموده که روز شنبه (فردا) در جلوی زندان اوین حضور پیدا خواهد کرد تا به این دستگیری اعتراض نماید.

شورای ملی ایران نیز از تمامی هم میهنان داخل و خارج از کشور می خواهد تا به روش های زیر در این همبستگی و فراخوان ملی شرکت نموده و بدین بی عدالتی بی پایان، اعتراض نمایند:

  • هموندان داخل کشور، چنانچه برای شان مقدور است به جلوی زندان اوین رفته و همراه سایر هم میهنان آگاه، تجمع نموده و شعار دهند که:
  • سکوت دیوارهای زندان را بشکنیم
  • نرگس محمدی آزاد باید گردد
  • از هم میهنان مان در برون از مرزهای ایران و همچنین عزیزان داخل کشور که امکان حضور فیزیکی در تجمع فردا را ندارند، می خواهیم تا با نهادهای زیر تماس گرفته و خواستار آزادی بدون قید و شرط زندانیان سیاسی و عقیدتی بشوند.

* زندان اوین

شماره ارسال پیامک: ۳۰۰۰۲۷۳۶ / شماره تلفن: ٢٤٥٨۹١٨ – ۰۲۱

آدرس زندان اوین به شرح زیر است:

ندامتگاه اوین – تهران –  اوین – خیابان شهید كچویی

* دادگستری

*دفتر علی خامنه ای

*قوه قضاییه

*ریاست جمهوری

*سازمان صدا و سیما

* سازمان زنان وابسته به ریاست جمهوری

شورای ملی ایران، حضور و هرگونه همراهی در تجمع فردا را یک وظیفه ملی و شهروندی دانسته و خواستار آزادی تمامی دگراندیشان و زندانیان عقیدتی – سیاسی است.