پیام ها

پیام تسلیت به دلیل سقوط هواپیما

 

سوانح هوایی یکبار دیگر فاجعه آفرید .سقوط پرواز ایران ۱۴۰ تهران _طبس، دهها تن‌ از هم میهنانمان را در کام مرگ کشید و صدها نفر را با چشمانی اشکبار به سوگ نشاند.
—————
شورای ملی‌ ایران این رویداد را به باز ماندگان قربانیان و عموم ملت ایران تسلیت می‌گوید .صمیمانه آرزومندیم دیگر چنین حوادثی را شاهد نباشیم.
احترام به کرامت انسانی به شهروندان هر کشور را می توان در استاندارد صنایع مختلف آن کشور مشاهده کرد.
—————
زمانی که یک رژیم، برآمده از رای شهروندان باشد، خود را نماینده شهروندان بداند و در مسیر منافع مردم حرکت کند، آنگاه تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست تا خطر را از شهروندان دور نماید.
—————
رژیم جمهوری اسلامی، که نماینده مردم ایران نیست، برای رسیدن به اهداف خود، منافع مردم ایران را با خطر مواجه می کند، و حتی جان مردم ایران را نیز بازیچه اعمال خود نموده است.
—————
این رژیم برای دستیابی به بمب اتم و خیال صدور حکومت اسلامی، صدها میلیارد دلار خسارت به اقتصاد ایران وارد نموده است، و مردم ایران را با تحریم های مختلف، مواجه کرده است. و در نتیجه این تحریم صنعت هواپیمایی، توام با مدیریت نالایقی که برای این صنعت حاکم است، باعث شده که شاهد سقوط پی در پی هواپیماهای مسافربری باشیم.
————–
شورای ملی ایران، ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده قربانیان سانحه سقوط هواپیما در نوزدهم مردادماه ١٣٩٣، رژیم جمهوری اسلامی را مسوول جان این هموطنان می داند.