نامه ها

نامه به دبیرکل سازمان ملل، درباره آقای بروجردی، روحانی مدافع سکولاریسم: 

_______________________________
تاریخ: بیست و چهارم جولای ٢٠١۴
به عالیجناب بانکی مون،
دبیر کل محترم سازمان ملل، 
————————–—————

موضوع: کارزار بین المللی برای آزادی آقای بروجردی از زندان ایران.
————————–—————
عالیجناب،

من نیز به هموطنانم می پیوندم، و از جامعه جهانی می خواهم تا از کارزار ما، برای آزادی فوری آیت الله بروجردی از زندان، حمایت کنند، آقای بروجردی یک روحانی کاملا مورد احترام است که برای مدت زیادی، مبلغ سکولاریسم از داخل زندان بوده است.
—————
ما از شما می خواهیم که بدون درنگ، دخالت کنید، چرا که زندگی آقای بروجردی که از سال ٢٠٠۶ در زندان به سر می برد، در خطر قرار دارد، و وضع جسمی او به دلیل شکنجه های جسمی و روحی و نبود خدمات درمانی، رو به وخامت گذاشته است.
—————
ما مایلیم توجه جامعه جهانی را به رخدادهای اخیر بند روحانیت در زندان مخوف اوین جلب کنیم، جایی که آیت الله بروجری، زیر آخرین شکنجه های روحی قرار گرفته است. در اوایل جولای ٢٠١۴، بند ویژه روحانیت، به صورت عمدی، به آتش کشیده شد، و آیت الله بروجردی را تهدید به شکنجه کرده اند، مگر اینکه ایشان به صورت عمومی از مواضع خود در قبال رژیم ایران، ابراز پشیمانی کند و حکومت رژیم مذهبی را به رسمیت بشناسد، و از رهبر رژیم، عذر خواهی کند، و ارتباطش را با حامیان خود، قطع کند؛ از آنجایی که آیت الله بروجردی از پذیرش این شرایط سر باز زده است، ما به شدت نگران این اولتیماتوم، و تهدید به شکنجه و قتل ایشان هستیم.
—————
ما از آزادی خواهان دنیا می خواهیم تا از رژیم ایران بخواهند که به اعلامیه جهانی حقوق بشر که کشور ایران، مدت بسیار زیادی است آنرا امضا کرده، احترام بگذارند.
—————
ایرانیان، با هر نگرش سیاسی که داشته باشند، وضعیت کنونی نقض حقوق بشر در کشور عزیزشان را غیر قابل قبول و هولناک می دانند.
—————
ایرانیان با نگرش های سیاسی مختلف و جهان بینی های گوناگون، حقوق بشر را یک ارزش جهان شمول می دانند، و بر راهکاری خشونت پرهیز، برای آینده ایران، بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر تاکید می ورزند.
—————
از این رو است که شورای ملی ایران برای رسیدن به هدف نهایی یک انتخابات آزاد، منصفانه و شفاف در ایران، ایجاد شده است، این هدف مهم، در صورت حمایت جامعه جهانی از آزادی زندانیان سیاسی ایران، عملی خواهد بود.
—————
از توجه شما به این مهم، صمیمانه سپاسگزارم.
—————
با احترام،
رضا پهلوی،
رییس شورای ملی ایران.