نامه ها

مکاتبه کمیسیون فرهنگ و محیط زیست شورای ملی ایران، با سازمان های جهانی مرتبط

مکاتبه کمیسیون فرهنگ و محیط زیست شورای ملی ایران، با سازمان های جهانی مرتبط

_________________________________________________
از: “کمیسیون فرهنگ و محیط زیست شورای ملی ایران”.
به:
To: World Wildlife Fund

WWF Switzerland
Zürich main
Hohlstrasse 110 8010 Zuerich Switzerland +41 44 297 21 21 +41 44 297 21 00
WWF United Kingdom
Godalming
Panda House Weyside Park Godalming United Kingdom (UK) +44 1483 426 444 +44 1483 426 409

WWF United States
Washington DC
۱۲۵۰ ۲۴th Street NW Washington United States of America +1 202 293 4800 +1 202 293 9211

USDA/APHIS/AC
۴۷۰۰ River Road, Unit 84, Riverdale, MD 20737-1234
E-mail: ace@aphis.usda.gov
Phone: (301) 851-3751, Fax: (301) 734-4978

Secretary-General of the United Nations, Mr. Ban Ki-moon

موضوع :کشتار حیوانات بی گناه و درحال از میان رفتن

درود
عالیجنابان
سواستفاده ، سودجویی، آز و طمع ، ناآگاهی و نادانی ، و به ویژه بیتوجهی کاملی که دست اندرکاران جمهوری اسلانی به زیستبوم ایران و جهان دارند، از بین رفتن بخشهای گوناگون محیط زیست همچون دریاچه ها و رودخانه ها، جنگلها و رویهمرفته آب و خاک و هوای کشور را به دنبال داشته است. برای نمونه با اینکه بسیاری از نمونه های گیاهی و جانوری کمیاب و گاه بی مانند، در حال انقراض و از میان رقتن و در مرز نابودی کامل هستند، پایوران این رژیم نه تنها به نگهداری و پاسداری از آنها نمی پردازند که برای سود جوئی خود و در برابر دریافت هزینه های کلان به پذیرایی از شکارچیان، آن هم با یاری کارمندان وزارت امورخارجه و سازمان محیط زیست می پردازند و آنها را برای شکار به جاهای حفاظت شده می برند تا به قتل عام جانوران بدون دفاع و زبان بسته در سراسر ایران بپردازند.
سروران گرامی، به تازگی به اگاهی “کمیسیون فرهنگ و محیط زیست شورای ملی ایران”، رسید که پایوران جمهوری اسلامی به پذیرایی از شکارچیان جهانی آنهم با یاری کارمندان وزارتخانه های گوناگون خود می پردازد و آنها را برای شکار به جاهایی می برد که پیش از روی کارآمدن این رژیم تا به امروز مناطق حفاظت شده بوده و هستند. برای آگاهی بیشتر خواهشمند است به این تارنما نگاهی بیندازید تا از از ژرفای این کارهای پلید آگاهی یابید:
http://www.ameri-cana.com/content.asp?pageid=intnl_hunt16

عالجنابان، “کمیسیون فرهنگ و محیط زیست شورای ملیایران”، کشتار حیوانات در حال از میان رفتن کامل و انقراض در پارکهای حفاظت شده را محکوم میکند و برای پیشگیری از این کار نادرست و غیرانسانی دست یاری به سوی شما و همه ی سازماهان های پشتیبان زیست بوم در جهان دراز می کند.
عالیجنابان از شما درخواست یاری داریم تا ناله های جانوران شوربختی را که برای تفریح و سودجوئی کشته می شوند را به آگاهی جهانیان برسانید. این کار، نادرست، غیر انسانی و بخشش ناپذیر است. همه ی جانداران دارای حق زیست هستند و باید بتوانند در فضای صلح آمیز و بدون خطر زندگیکنند.
گرامیان در تارنمای Ameri-Cana expedtions inc، برای شکار در جاهای حفاطت شده در ایران آگهی شده است. این تارنما نشان می دهد این گروه با یاری کسانی برای شکارچیان دریافت ویزا و پروانه شکار می کند، از آنان در مهمانسراهای سازمان محیط زیست و یا وابستگانشان پذیرایی می کرده و آنها را برای شکار حیوانات در مرز نابودی کامل به پارکهای حفاظت شده که شکار در آنجاها ممنوع است می برند. این سازمان موفقیت کشتار را تضمین کرده و با گرفتن پروانه برای به همراه بردن لاشه حیوان به قتل رسیده، به آنها یاری می رساند و درپایان نیز، پوست دباغی شده و سر حیوانات زبان بسته را برای همراه بردن بدون هیچ دردسری از گمرک ایران برایشان می گذرانند. انجام این چنین خطاهایی بخشش ناپذیر می باشد.
از شما درخواست می شود به این رویه کشتار بیرویه حیوانات بدون دفاع ، بیآزار ، و در حال انقراض که برای سواستفاده مالی به قتل می رسند است اعتراض نمایید و آنرا به آگاهی مردمان مهربان جهان برسانید تا مگر این کار زشت و ناپسند پایان گیرد .
این هم برگردان نوشته ی تارنمای شکار در آمریکا برای آگاهی بیشتر شما.
http://www.ameri-cana.com/content.asp?pageid=intnl_hunt16

“قابل اعتمادترین نام در شکار جهانی”
شکار در ایران

این سازمان از سال ۲۰۰۲ آغاز به بردن شکارچی به ایران کرده و شکارچیان فراوانی را به آنجا فرستاده ایم. اکنون که این موقعیت فراهم است پروانه بدهید آموخته های ما، راهنمایی باشد برای این سفر هیجان انگیز و فوق العاده .

دست اندرکاران این سازمان خود در سال ۲۰۰۲ به ایران سفر داشته اند و دارای همکارانی در بهترین سازمانهای موجود در ایران هستند . سازمان ما در سالهای گذشته چندین سفر را برنامه ریزی کرد که همه ی آنها با موفقییت بسیار همراه بودند.

همکاران ما در ایران دارای تجربه و برنامه های ویژه هستند. آنها از نسل دومی هستند که در این زمینه کار می کنند و با داشتن پیوندهای خوب سفرها خوب، بدون دردسر و موفقیت آمیزی را برای شما تدارم می بینند.

حیوانات متفاوتی برای شکار در ایران هست، جاندارانی مانند: قوچ، غزال، بز کوهی و …. در منطقه های …. شیراز، اصفهان، کرمان، قم، تبریز، یزد. یادمان باشد که ماه های اکتبر تا مارچ (برابر با مهرماه تا اسفند و فروردین)، هنگام شکار است.

برای گرفتن ویزا و کارهای اداری در پیوند با آن، همکاران شایسته ما در ایران دعوت نامه رسمی برای شما گرفته و به بخش روابط بین المل سفارت جمهوری اسلامی در کشوری که شما هستید می فرستند. شما از هر کجای جهان که هستید همگی به تهران می روید و نماینده ما در آنجا کارهای گمرکی شما را سامان می دهند و پروانه شکار و تفنگ برایتان می گیرند. نمایندگان کاردان ما با اگاهی های که شما در مورد اسلحه خود به او می دهید اجازه ورود را از پیش برایتان آماده می سازند تا شما در فرودگاه ایران به دشواری هایی برخورد نکنید، و پس از ان به منطقه مورد شکار میرویم.

نماینده و راهنمای با تجربه ما شکار (کاپ) شما را دباغی کرده و سر حیوان را اماده میکند تا شما آنرا به همراه ببرید!
قیمتها برای ۵ روز و بستگی به حیوان مورد شکار شما دارد. برای نمونه قوچ در شیراز ۳۰۰۰۰ دلار(سی هزار دلار ) و در کرمان ۲۸۰۰۰ دلار(بیست هشت هزار دلار ) است. برای آگاهی پیدا کردن درباره ی بهای هر شکار (حیوان)، به لیست نگاه کنید:

پرداختی شما: ۵ روز شکار، ویزا، پروانه حمل اسلحه، هتل، پروانه شکار و همچنین شخص همراهی کننده، مترجم و مهمانی شام پیش از باز گشت را در بر می گیرد.

در محل شکار در میهمان سرای حفاظت شده سازمان محیط زیست خواهید بود !

راهنما و همکاران ما کارمندان پیشین اداره شکار ایران هستند وآاشنایی کامل با منطقه و حیوانات ان دارند که انگیزه ی موفقییت شکار شما خواهد بود.
شکار در ایران شما شگفت انگیز است. در بخشهایی از نقاط حفاظت شده شکار خیلی کم انجام می شود. تمامی مناطق برای ما قابل دسترسی است و مانعی برای ما وجود ندارد.