صفحه شخصی هموندان شورای عالی

حیدر بیدخت

سن ۶۰ بدرستی و صداقت در زندگی باورمندم و هیچ چیز بهتر از دیدن شادی مردم برایم نیست. من حیدر بیدخت متاهل دارای سه فرزند می باشم و مدت ۳۲ سال است که از مام مادری بدود می باشم و ۲۸ سال است که مقیم استرالیا هستم بزرگترین هدفم نجات کشور از دست متجاوزین و آزادی مردم ایران و رسیدن به پای صندوق ها و انتخابات آزاد است که مردم بتوانند به باورهای خود برای رسیدن به یک جامعه سکولار و بدوراز هرگونه تبعیض ستم دست یابند.
bidokht
مشکلات و محرومیت های مردم در درون مرز مرا بسیار رنج می دهد و یکی ا بزرگترین مشغله های فکری ام می باشد. زندانیان عقیدتی سیاسی، اعتیادو بد آموزی های اجتماعی وکودکان کار، نابرابری های اجتماعی، تفاوت و نابرابری بین زن و مرد و بسیاری از موارد دیگر که قابل تحمل نمی باشند.
از ابتدای پیدایش جمهوری اسلامی همیشه این مصائب و مشکلات را میدیم در نتیجه برآن شدم که همانند دیگر هموطنان بفکر چاره ی برای نجات کشورم باشم از ابتدای ورودم به استرالیا با فعالین سیاسی و مدنی تماس برقرار نمودم و تا کنون این فعالیت ها ادامه دارد توانستیم با همکاری سایر افراد مستقل و گروهها از جریانات مختلف نشست هائی را برای اتحاد و همبستگی تشکیل دهیم که تا هم اکنون ادامه دارد. تشویق و برپائی نشست های گوناگون و دعوت از مردم در حمایت از جنبش های مردمی در ایران.
یکی از موسسان و رئیس هیت اجرائی جنبش کورش که با تشکیل جلسات علنی و حضور گسترده ی مردم فعالیت های بسیاری در ارتباط با آزادی ایران انجام داده ایم همکاری با کمیته موقت هماهنگی برای تشکیل شورای ملی ایران، که افتخار همکاری درکارگروه رایزنی – رسانه و مالی را داشتم و هم اکنون عضو شورای عالی و دبیر شورای عالی می باشم همچنین در کمیسیونهای محیط زیست و فرهنگ و نافرمانی های مدنی مشغول انجام وظیفه هستم. من صاحب امتیازشرکت پارس فلور هستم که با شاپینگ سنتر های بزرگ در استرالیا برای نوسازی وارد قرداد می شوم.