صفحه شخصی هموندان شورای عالی

حامد تهرانی، هموند شورای عالی

اینجانب حامد واحدی (حامد تهرانی)، کنشگر سیاسی و فعال حقوق بشر، ۳۰ ساله، دارای تابعیت ایرانی و زاده شهر تهران، ساکن در شهر کلن آلمان، دانشجوی سال آخر رشته هوا فضا، عضو موسس و سخنگوی کانون دانشجویان موج سبز کلن، از اعضای تشکیل دهنده کنگره دموکراسی خواهان سبز ایران در پاریس، عضو شورای مرکزی، بنیاد صلح جویان بدون مرز، بنیاد دیده بان شهروندی و چند
نهاد و تشکل حقوق بشری دیگر هستم.
از آغاز انتخابات ۱۳۸۸ فعالیت های خود را شروع کرده و با برگزاری بیش از ۶۴ همایش و تظاهرات در شهر کلن و ایلات نورد راین وستفالن و بیش از ۲۳ نشست و سخنرانی در دانشگاه های کلن و آخن با شخصیت های مطرح سیاسی-حقوق بشری، تلاش بر ایجاد بلندگویی برای جوانان و دانشجویان داخل کشور داشته ام.
ایجاد فضایی با رنگ و بوی ملی در میان نهادها، تشکلات و هموطنان ایرانی مقیم خارج از کشور، تلاش برای ایجاد مشارکت و همبستگی در میان اقوام و اقشار و ملل های ایرانی در نشست ها و گردهمایی ها نیز از دیگر اهداف من بوده است.
امیدوارم در این شورا بتوانم با صداقت و پشت کاری نستوه، در راستای منشور شورای ملی و گذار به همبستگی ملی به وظیفه و تعهد خود عمل کنم.
پاینده ایران
حامد تهرانی
برای آشنایی با فعالیت های حقوق بشری من، به برگه حامد تهرانی، گروه دانشجویان موج سبز کلن، برگه دیدبان شهروندی که از دیگر فعالیتهای مجازی من میباشند، رجوع فرمایید.
فیسبوک من
Moje Sabz Köln e.V. جوانان و دانشجویان موج سبز کلن برای دیدن ویدیوهای فعالیت های من، به این کانال یوتیوب مراجعه فرمایید:
https://www.youtube.com/user/persepolis7000